Categorieën

Geen producten in je winkelmand.

Klantenservice



Bestelprocedure

In de categorieën vindt u de producten. Deze kunt u in uw winkelwagen wilt plaatsen. Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan Afrekenen. U kunt direct afrekenen of een account aanmaken. Geef uw naam en adresgegevens op, kies een betaalmethode, controleer uw bestelling en adresgegevens. Klik op Bestellen om de order door te voeren, afhankelijk door de gekozen betaalmethode wordt u of doorgestuurd naar de betaal omgeving. Indien de betaling afgerond is ontvangt u een bericht met het ordernummer.


Verzending

Verzendkosten
Voor alle bestellingen in Nederland die door de brievenbus passen betaalt u € 2,49 verzendkosten. Voor alle bestellingen  in Nederland die niet door de brievenbus passen betaalt u € 6,95 verzendkosten. Buiten Nederland geldt een tarief van € 9,00 voor brievenbuspakketten. Voor pakketten die niet door de brievenbus kunnen geldt een tarief van € 13,00 binnen de EU en € 24,30 daarbuiten. Verzendkosten zijn inclusief BTW

Levertijden
Over het algemeen worden producten binnen 3 werkdagen afgeleverd.

Bezorgpartner
Wij laten onze producten bezorgen door PostNL of FRL post.

Bestelling afhalen
Het is mogelijk uw bestelling zelf af te halen in onze winkel in Leeuwarden. Zodra uw bestelling voor u klaarstaat krijgt u bericht van ons.


Betaalmethoden

Betalen met iDEAL
Betaal uw bestelling met Ideal. Nadat u op de knop bestellen heeft gedrukt, wordt u doorgestuurd naar de Idealpagina. Zodra de betaling verwerkt is, versturen wij de bestelling. Binnen drie werkdagen.

Betalen met Paypal
Betaal uw bestelling met Paypal. Nadat u op de knop bestellen heeft gedrukt, wordt u doorgestuurd naar de Paypalpagina. Zodra de bestelling verwerkt is, versturen wij de bestelling.


Retourneren & Annuleren

Annuleren
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos. Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien de Afûk reeds een betaling van u heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte verzendkosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Retourneren
Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. De Afûk zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten voor uw rekening. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan de Afûk kenbaar te worden gemaakt. Gebruikt u hiervoor ons retourformulier of stuur ons een e-mail. Vermeld u hierbij a.u.b. in ieder geval uw volledige naam en bestelnummer en de artikelen die u wenst te annuleren, ruilen of retourneren. Ter verbetering van onze klantenservice zouden wij het op prijs stellen wanneer u ons de reden hiervan laat weten. U bent hier uiteraard conform de wet Koop op afstand niet toe verplicht.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen (bij vooruitbetalen) hebben wij tevens uw bankrekeningnummer nodig.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan de Afûk heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen. Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 14 dagen na retourmelding aan u terugbetaald.

Retouradres:

Afûk
Bûterhoeke 3
8911 DH Leeuwarden


Klachtenafhandeling

Hebt u een klacht over één van onze producten dan kunt u een email sturen naar ynfo@afuk.nl. Vermeld u daarin uw persoonsgegevens, datum bestelling en uw bestelnummer en de aard van uw klacht. U kunt binnen 2 werkdagen een reactie van ons verwachten. Uiteraard zullen wij ons best doen om uw klacht naar tevredenheid op te lossen.